NBA All Star 2009

Kadroların açıklanmasının üstünden yaklaşık bir hafta geçmesine rağmen biz yine de yorumlarımızı yapalım.

BATI:

İlk 5: Chris Paul (New Orleans Hornets), Kobe Bryant (Los Angeles Lakers), Amare Stoudemire (Phoenix Suns), Tim Duncan (San Antonio Spurs), Yao Ming (Houston Rockets)

Yedekler:
Chauncey Billups (Denver Nuggets), Pau Gasol (Los Angeles Lakers), Dirk Nowitzki (Dallas Mavericks), ShaQuille O'Neal (Phoenix Suns), Tony Parker (San Antonio Spurs), Brandon Roy (Portland Trail Blazers), David West (New Orleans Hornets)

DOĞU:

İlk 5:
Allen Iverson (Detroit Pistons), Dwyane Wade (Miami Heat), LeBron James (Cleveland Cavaliers), Kevin Garnett (Boston Celtics), Dwight Howard (Orlando Magic)

Yedekler:
Chris Bosh (Toronto Raptors), Danny Granger (Indiana Pacers), Devin Harris (New Jersey Nets), Joe Johnson (Atlanta Hawks), Rashard Lewis (Orlando Magic), Jameer Nelson (Orlando Magic), Paul Pierce (Boston Celtics)

Eğer ilk 5'lere bakacak olursak, doğu avantajlı gibi gözüküyor. İlk 5'inde tek falso Iverson, ki bence Iverson'ın yedek olması gerekirdi. Batı'nın ilk 5'inde ise pek sürpriz yok, hepsi zaten seçilmesini beklediğimiz oyuncular. Yani ilk 5'ler hakkında pek eleştiri yapmayacağım Iverson dışında; ama o düşük sayılabilecek ortalamalarla ilk 5'e seçilmesinin de hayran sayısından ileri geldiği bariz.

Doğunun yedekleri: Jameer Nelson dışındakilere sözüm yok. Ama Nelson'ın çok da iyi bir oyuncu olmadığı ortada. Bir oyun kurucu ama pas yeteneği gerçekten iyi değil, takımdaki en iyi pasör olmadığını da düşünüyorum. Ama yükselttiği ortalamalarıyla bir şekilde all-star'a girmeyi başarabildi. Birçok kesimden tepki topladı doğal olarak. Çünkü 17/3,5/5,5 ortalamayla allstar'a girmesi yadırganacak bir şey olarak sayılabilir. Nelson'ın all star seçilmesini sağlayacak avantajıysa bence kendini geliştirmesi ve yüksek şut yüzdesi olabilir. Bir Bulls fanı olarak Nelson'ın yerine 16,7/3,5/6,3 ortalamaları olan Derrick Rose'un seçilmesini tabiki de tercih ederdim ama pek beklemiyordum zaten seçilmesini. İleriki senelerde all star olacağı zaten su götürmez bir gerçek.

Hedo'yu izlemeyi de Rashard Lewis'i izlemeye tercih edebilirdim. Ray Allen da girmesini istediklerimdendi.

Batı'nın yedekleri: Gayet yerinde seçimler. Kimsenin de laf edeceğini düşünmüyorum zaten. Ayrıca Al Jefferson'ın neden alınmadığını da hala anlayabilmiş değilim. West'in yerine gayet tercih edilebilirdi ama böyle uygun görmüşler, yapabilecek bir şey yok.

Ben maçı Batı'nın alacağını düşünüyorum. Doğu sahada 48 dakika ilk 5'iyle dursa bir şansı olabilir, ya da Wade veya James insanüstü performanslarından birini sergilerse. Ama bench farkıyla Batı alır maçı diyorum. Şov olarak bir beklentim yok malesef. Yüksek yüzdeyle atan takım kazanır.

0 yorum: