Noktalı Virgül

Efendim, öncelikle şunu belirtelim ki bu blogu açarken çok okunma gibi bir kaygım yok ve olmayacaktır. Yazmaya başlamamın nedeni, bir yılı aşkın süredir Aceto Balsamico, Tardini Büfe, Flying Dutchman gibi blogları takip etmeme rağmen yorum kısımlarına çok katılmamam ve düşüncelerimi kendime saklamam sonucunda ortaya çıktı. Kendi düşüncelerimi dile getirebileceğim, dilediğimce yazabileceğim bana ait bir yer olmasını istedim.

Blogun isminin Noktalı Virgül olmasına gelince... Aslında noktalı virgülün çok da bir anlamı yok. Sadece benim en çok hoşuma giden noktalama işareti. Öte yandan noktalı virgül cümleye özgürlük kattığı ve ben de gerçek hayatta özgür olmak istediğim için böyle bir sembol seçmeyi uygun gördüm. Aslında çok okunan blogların çoğunun afili isimleri var. Ben yine de sade bir blog ismi seçmeyi tercih ettim.

Blogda nelerle ilgili yazılar olacağı konusunda birkaç cümle kuracak olursam, ağırlıklı olarak futbol yazmaya çalışacağım. Futbolun dışında ise basketbol, zaman zaman hayatımla ilgili şeyler, bazen bahis, hatta müzik gibi konulara da değinmeye çalışacağım. Ne sıklıkla yazarım bilmiyorum, ama okullar açılınca yatılı öğrenci olduğum için haftaiçleri yazma imkanım pek olmayacak. Bir de ben biraz takıntılı bir adamım, genelde Galatasaray, Chicago Bulls gibi tuttuğum asıl takımlarla beraber sempatim olan Hoffenheim, Parma, Real Madrid gibi takımların yazılarına daha çok önem verirsem beni uyarırsınız umarım.

Son olarak, daha yeni yeni yazmaya başlayacağım için yazılarımda genelde takip ettiğim bloglardan esinlenmeler olabilir az da olsa. Daha çok ve daha sık yazmaya başladıkça kendi tarzımın da oluşacağını düşünüyorum.

Not: Blog için diğer bloglarda kullanılmayan güzel bir tema bulamadım. Önerileriniz olursa seve seve dinleyebilirim.

Hadi bakalım.

0 yorum: