Robinho ve Cristiano Ronaldo


Robinho efendi kendisinin en az Cristiano Ronaldo kadar iyi olduğunu iddia etmiş ve hedefinin dünyanın en iyi futbolcusu olmak olduğunu belirtmiş. Ronaldo'nun geçen sezon 42 gol atarak bütün ödülleri topladığını biliyoruz. Şu anda İngiliz futbolunun en pahalı futbolcusu olan Robinho ise şu ana kadar Manchester City'de 16 lig maçında 11 gole imza attı. Şöyle buyurmuş bu şımarık kardeşimiz:

"Cristiano harika bir oyuncu ve Ballon D'Or ve FIFA Yılın Oyuncusu ödüllerini gerçekten haketti. Ama ben ondan daha kötü bir oyuncu değilim. Cristiano'nun kendi tarzı var, benim de öyle. Kıyaslama yapmayı sevmiyorum. Futbol oynamaya yoğunlaşıyorum ve kimin daha iyi olduğu yargılamasını diğerlerinin yapmasını istiyorum. Real Madrid'de dünyadaki en iyi futbolcu olma hedefime ulaşabileceğimi asla düşünmedim. En iyi seçenek ayrılmaktı. Brezilyalı oyuncular Premier Lig'e adapte olup iyi bir performans sergileyemezler ama ben burada kendimi göstereceğimden eminim. Santos'tan Real Madrid'e gittiğimde dünyanın en iyisi olabileceğimi düşünüyordum. Şu anda ise City'deyim ve hala aynı düşüncedeyim. Manchester'da bu hayalimi gerçekleştirebilirim."

Zor biraz o Robinho. Aceto duymasın ne diyelim.

0 yorum: